Januarihelg

Har haft en skön helg. Solen har varit framme, is och snö har smält lite av solen  och himlen är lite högre på nått sätt. Jag vill inte säga att jag får vårkänslor men väl en känsla av ljus och aningen vårvinter även om jag hoppas på ytterligare en vintermånad här hemma innan våren sen får ta över.

(null)

Jag köpte mig blandade tulpaner, ger sån uppiggande känsla.

(null)

Och bäddade i rena lakan i sängen.

(null)

Kom på att jag hade två kuddvar som blev fräscht på kökssoffan efter julens röda.

(null)

Och har promenerat (och fikat) med Syss både lördag och söndag.  
Nu är det mörkt ute och jag tänder en massa ljus och ska nu slå mig ned för att koppla av innan arbetsveckan börjar igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0