Lite hemmafix när andan fallit på

Blir alltid inspirerad till att ta tag i saker om jag har lite tid i januari. I år blev det metallister mellan rummen som varit utan list i ganska många år. Hade lister hemma så det tog inte så lång stund när jag satte fart.

(null)

(null)

(null)

När jag letade efter listerna hittade jag lite planhyvlad 15x69 som passade utmärkt till smygarna i fönstren i garaget. Är många år sedan vi byggde ut men detta har blivit kvar. Nu när jag tagit tag i att få elen på plats kändes det som att fönstren behövde bli klara, så att en fönsterlampa kan hängas upp 😊

(null)

(null)

(null)
  
I eftermiddags gjorde jag färdigt och satte foder samt en hylla till mina övervintrande pelargoner 

(null)

Nu behöver jag bara tvätta fönstrens och måla smygarna så kan jag sätta upp fönsterlampan. Ska leta rätt på vita plastpluggar till skruvhålen också, vet att jag har sådana nånstans. 

Nästa steg blir smyg vid förrådsdörren och att röja vidare i garaget. Vi får väl se när jag får ett ryck härnäst. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0