Nästan färdigt

Jag inser att jag inte lagt upp några bilder på renovering när den blev klar. Att det dröjt berodde på att jag först inväntade sofforna och sen vill få all småfix på plats. Nu är det nästan färdigt, saknas en del gröna växter, nån större korgkruka, prydnad på pianot mm, så ni får se nu.

(null)

Så nöjd med färger och material, det mesta går i gråa nyanser med trä och naturvita inslag. Accentfärgen är aqua, där min konstglas tallrik fått vara med och styra 

(null)

Skåpen är Ikeas Ivar som är inmålade i samma kulör som väggen, mittskeppet är det djupa som jag modifierat. Där finns bl a centerhögtalare till mitt surroundsystem. 

(null)

Nu blir det mest jobb utomhus, får se när jag gör mer innefix 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0