Blandat i helgen

På fredagen efter jobbet ordnade jag en provburk med den grå färg jag tänkt mig till väggarna, på liten bild kändes såg bra ut men jag kände mig inte säker denna gång, och då är en provburk bra för att se hur färgen blir på olika väggar i rummet.

(null)

(null)

(null)
 
På de två första väggarna ser färgen ut som jag tänkt mig men på den sista bilden ser den blå ut (är ljuset som gör det) så det blir till att bryta en ny provburk på måndag. 
På lördagen följde jag med Syss som skulle skaffa material till sin vardagsrumsrenovering. Vi pratade en hel massa under tiden, inser att vi inte ses tillräckligt ofta 😊.

(null)


 Sen spacklade jag altandörren och läste ute i solen innan jag åt god koreansk mat hos Syss och svåger. Vi såg också En prins i New York 2.

(null)

Söndag med lite målning och fix, men började med att plantera om en del av mina tomatplantor 

(null)


(null)

och så en liten vandring med Syss och svåger.

(null)

(null)

En bra helg med andra ord. Och även denna helg en bukett tulpaner för att härda ut stöket

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0