Dagar som gått

Dagarna rusar på, helt plötsligt har det gått ett par veckor. Jag jobbar och är nu på plats igen, skönt att slippa jobba på distans.
På kvällarna har jag stängt igen poolen, skördat i växthuset och plockat plommon i mängd.
En dag vabbade jag för ett av mina hjärtegryn.
Snorig men pigg fröken så det blev mycket aktivitet och rollekar.

(null)

När nån är lite sjuk får man väl fjäska 😍

(null)

På vandringens dag blev det en kort tur upp på Vista kulle, där vi intog mackor och varm choklad. Tänk vad gott det smakar.

(null)

(null)

(null)

Sen vardag igen och hinner inte så mycket mer än lite småfix i trädgård och altan.
Idag köpte jag svart fuskskinn på vägen hem och klädde om pianopallen, nu passar den bättre i vardagsrummet. Glad över att ha en bra häftpistol, det blir så mycket enklare då.

(null)

(null)

Och sen njuta med levande ljus och Doobidoo med bland andra Samuel Ljungblad 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0