Höstförberedelser

Fortfarande sommar, om än med ordet sen framför. Har varit fina varma dagar med både frukost och lunch ute och bokläsning på altanen på kvällarna, men nätterna börjar nu bli kalla, en morgon var det 5,5 grader när jag åkte till jobbet. Jag har  nu sakta börjat förbereda för hösten  Jag har kapat ned en hel del buskar och kört ris till återvinningen .

(null)

Och börjat stänga ned poolen. 

(null)

Och husvagnen har fått gå i vintervila 

(null)

Lite vemodigt som alltid men jag ser fram emot en fin höst med både vandring, utflykter och härlig samvaro med alla fina runt mig. Och en resa har jag framför mig, om bara en och en halv vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0