Jobbdagar och sensommar!

Har som sagt börjat jobba efter semestern. Även om det är trist att semesterveckorna är över så känns det ok när man väl är på jobbet. Kul att se alla igen och att försöka hitta tråden i det man var i innan semestern.

(null)

Jag har förmånen att ha en vacker arbetsplats och de flesta dagar har frukostfika och lunch intagits ute i trädgården.
Varma kvällar har det blivit kvällsdopp vid olika badsjöar.

(null)


(null)

Läsning på altanen blir det också

(null)

Jag har skördat tomater, ärtor, gurka och blåbär i mängd och rest upp portalen jag fixade en dag i slutet av semestern. Vid den har jag planterat en klängros och vildvin

(null)

Nu är det också tid att träffa folk som man inte haft kontakt med under sommaren. Det blir aw med god mat med en barndomsvän

(null)

Och den största créme brûlée jag sett (jämför med kafffemuggen)

(null)

Flera timmar med mysigt prat, har blivit alltför lång tid mellan varven.
Nu helg med lite olika saker inplanerade. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0