Slutspurt renovering




Har maskerat och målat väggar på kvällarna i veckan. Idag har jag hållit på hela dagen, från tidig morgon till kvällen. Under tiden jag målat och grejat har jag tittat på jubileumsvasan, har stått på hela dagen och tycker det var så mysigt.

(null)

Jag har målat färdigt väggarna, här kan man se de tidigare färgerna och den nya.

(null)

Den nya ser beige ut, men är grå, i vissa sken åt det blå hållet, i andra mer beigegrå.  Den ljusblå i mitten hade vi först och sedan en blågrå som jag nu målar över.

(null)

Jag gladdes åt målgången för både vinnaren och snabbaste kvinnan.

(null)

Och tog bort alla maskeringstejp för att sedan börja återmontera hatthylla mm

(null)

(null)

Fick upp det mesta och är så nöjd

(null)

Städade undan och sköt fast fodren som nu är vita.

(null)

Avslutar dagen i soffan och ska nog se lite på mello.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0