Dags för ny renovering tro?!

Inser att så fort vi tippar över i januari kommer suget att ta tag i saker och ting. Mindre saker som ska åtgärdas och gärna nått lite större projekt. Nu har jag börjat tänka på min groventre igen. Har ett tak med spacklade hål efter värmesystemsbyte för mer än fem år sedan, har tittat på det ibland men nu tänker jag att det är dags att ta tag i det. Och då kommer suget att måla väggarna, byta foder, måla om hatthylla, skohylla mm och lägga ny matta för avtorkning innanför dörren. Projektet växer i tanken!

(null)

Provmålade med de två färgprover som jag inte blev nöjd med till vardagsrummet. Är gråa färger men som där blev för blå, här tänkte jag att det blir bra mot golvmattan som jag inte tänkt byta.

(null)
 
Lite svårt att se nyanserna men lutar åt den ljusare grå.

(null)

Tänker sen en mörkgrå på skohylla mm som i dag är engelskt röda, och en grå matta
Kliar som sagt lite i fingrarna, får se om det blir start nu till helgen….


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Heja dig! Kommer bli så fint!

2022-01-14 @ 06:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0