Sommarkvällssyssla

De senaste kvällarna har jag sysslat lite i trädgård och på huset efter jobbet. Finns en aldrig sinande lista på saker som behöver fixas, och jag tar några saker när tid finns. När man delar upp det i någon timme här och där går det bra och lyssnar  man sedan på en bra ljudbok eller sommarprat så är det riktigt kul.

(null)

Jag började att måla om altandörrarna , nu går de från blågrå tillbaka till vita.
Och när det inte regnade en kväll grävde jag runt poolen och fyllde på singel.

(null)

Så kom jag mig äntligen för att köpa terasslasyr för att behandla den slitna sargen. Blir riktigt bra!

(null)

(null)

Och även dörrarna tar sig så sakteliga

(null)

(null)

Efter en stunds jobb kopplar jag av med läsning och nått gott, tror på vikten av att blanda jobb och avkoppling.

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0