Lite smått och gott i trädgården

Blir små stunder på kvällar efter jobbet eller i slutet av helgerna (har ju varit ganska upptagen) som jag fixat lite i trädgården.
Den skira grönskan är nu över och det är lummigt grönt, jag älskar att det blir som gångar mot baksidan.

(null)

Jag har byggt en enkel portal vid ena öppningen i staketet jag byggde förra sommaren. 

(null)

(null)

Vid den har jag planterat en kaprifol på ena sidan, en vildkaprifol denna gång. På andra sidan blir det nog en äkta kaprifol.

(null)

I växthuset växer det så det knakar, gurkor finns i mängd.

(null)

I taket på växthuset har jag satt upp en lampslinga som går på solel. Tänker det kommer bli fint mot augusti.

(null)

Håller också på med grind i ett annat grindhål men den är jag inte färdig med ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0