Helg i mars

Efter en intensiv arbetsvecka där kvällarna slutat sovandes i soffan innan klockan nio så gott som varje kväll var det så helg igen.  Fredagsmys med kräftsoppa och Bäst i test blev en bra start på helgen. 
Lördagsförmiddagen blev det en tur till IKEA som sällskap till Syss & co sen planterade jag ut penséer vid ingången.

(null)

På eftermiddagen åkte jag ä, Syss och hennes bonusdottern till sommarparadiset, isen ligger fortfarande på sjön men fika i solskenet fungerade bra.

(null)

På kvällen blev det mellomys och tre rätters middag hos Syss. Många ok låtar i finalen och gillade sångerskan som vann även om jag är tveksam till låten som bidrag i Turin

(null)

Söndag med ytterligare en vacker dag och jag har promenerat i solskenet .Har också träffat en vän som har det tufft. Känns bra att få prata.

(null)

På eftermiddagen hade jag en skön stund i solen,  varmt men än dröjer det innan bad i poolen

(null)

Jag jobbar på att njuta av att inte göra nånting. Klarar det stundtals, som idag i solen.
Men jag har skurit till mattan i hallen och sytt en gardin också.

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0