Mera marshelg

Ännu en helg med början till vår, jag uppskattar att det inte går för fort.
Utöver trevlig fredagskväll och lördagskväll hos Syss med familj (så lyxigt) har jag njutit av solen och att inte ha så mycket inplanerat.

(null)

Lördagen innehöll en liten sväng till en second hand och det blev några böcker, lite dockkläder, en ljuslykta mm
På eftermiddagen var tanken en första, kort vandringstur med fika vid Vargavidderna men sista delen av vägen var inte framkomlig. Då Syss inte är återställd efter Covid kunde vi inte gå in istället utan det fick bli eftermiddagskaffe vid en fin plats bara.

(null)

Väl hemma började jag tvätta rent altanen från gammal oljan och terasslasyr. Tar en bit i taget och hoppas det ska gå att behandla på annat sätt sedan.

(null)

Söndagen var det först årsmöte och lunch i kyrkan,  och på eftermiddagen läsning i solen en stund.

(null)

Man kan se skillnad i trädgården från förra helgen, snön är snart borta.
Mina tomatfrön har grott och växer bra, snart är det dags att skola om dem.

(null)

En skön helg, hoppas ni haft detsamma! Nu fortsatt bokläsning innan tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0