Hantverk och matupplevelser

Denna vecka har jag haft många trevliga stunder. Det började med en trevlig AW med fd medarbetare som bjöd på god mat och present som avtackning. Är två är sedan jag slutade som chef för dem men pandemin har gjort att avtackning inte blivit av förrän  nu. Så roligt att träffa alla och skön vårkväll. Fick välja present gjord av en av lekterapeuterna. Du finner hennes produkter på Instagram @maria_skapar. 

(null)

(null)

(null)

Efter mycket velande valde jag en vitlöksrivare och flingsaltsskål.

(null)

Och en härlig mugg som ska vara min egna mysa mugg

(null)

Kvällen efter blev det AW med några nuvarande kollegor, vi åkte till Smultrongården, tittade på deras fina varor och avnjöt en lyxig räksmörgås i växthuset.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Fredag blev det lunch på Örebro Internationel food festival uppe på stan. Mat från alla jordens hörn gjorde det svårt att välja men det fick bli Yassa (ris, kyckingbollar, potatis, lök, paprika och kryddor) från Elfenbenskusten, det smakade mycket bra i solskenet.

(null)

(null)

Och så mycket godsaker det fanns, baklava, choklad, fudge mm

(null)

(null)

Jag köpte några macaron till kaffet

(null)

En vecka full av goda smaker och vackra saker och hela helgen ligger framför



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0