Annandags pysslande

Annandag påsk med sol och riktigt varmt. Nästan så att frukosten skulle ha kunnat avnjutas på verandan. Dammtorkade lite i bil samt spolade av lite lera efter gårdagens utflykt till sommarstugan på rejält geggiga vägar. Ska besiktiga den om nån dag och får inte tvätta den ordentligt pga nyligen omlackad backskärm.  Efter lunchen satte jag mig i solen på altan men hade inte ro att sitta så länge. Passade på att laga och limma bordet som gått isär.

(null)

Och grundmålade några fläckar på fasaden, förhoppningsvis kommer jag täckmåla den delen i år.  Satt en stund till i solen i bara linnet innan jag sedan sopade av den inglasad delen av altanen och plockade ihop lite skräp. Är snart dags att ta fram dynor, mattor mm.
Lite krattande blev det också, kommer nog vara ett evighetsprojekt i år. Hittade blåsippor i en buske, blir så glad 

(null)

Skön kväll inne, vilandes knät.  Nästa dag visade tydligt att vi är i början av april

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0