Det sista av semestern

Sista semesterveckan har jag tillbringat hemma, blandat nytta med nöje.


Njutit av sol och pool

(null)

Målat fönster

(null)

Besökt Luripompa och ätit deras goda pizza

(null) 

Jag har målat taket på husvagnen och gjort loppisutflykter

(null)

(null)

Badat i sonens badbrott och njutit av trädgården. I år blommar den hortensia jag fått av min svåger, var bara en liten pinne när jag fick den. Och rosenbönorna blommar för fullt

(null)

Och rosenbönorna blommar för fullt

(null)

Målat mera, blivit färdig med några fönster

(null)

Lagat goda thailändska kycklingbullar

(null)

Målat färdigt husvagnstaket

(null)

Varit på hembygdsdag och frossat i kakbuffe

(null)

Tagit snabbdopp på Skrea strand

(null)

Fikat på Stålboms konditori

(null)

Solat och läst böcker på altanen, plockat amerikanska blåbär till frukost, frossat i plommon och mycket mycket mer!
Har njutit av smått och stort,  nu stundar jobbet 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0