Känns som semester

Vilken fin helg vi fick! Enligt tidigare rapport skulle det inte bli så fint men det blev riktig sommarvärme
Lördag förmiddag firade vi svåger som fyllt jämnt med utefika i skuggan av syrenbersån vid vårt sommarparadis

(null)

Vid lunch kom döttrarna på visit, de mellanlandade hos mig innan de ska på Taylor Swiftkonsert i Stockholm. Blev sol och poolbad

(null)

Och till kvällen grillning hos Syss o co.

(null)


Efter en skön morgon och en promenad till morsmormor 

(null)


blev det mer sol och bad innan de var tvungna att fixa klädsel och matsäck och sen bege sig av med buss til Stockholm.
Jag slöade i skuggan vid poolen

(null)

Badade, vattnade och fick rapporter från Friends arena

(null)

(null)

Egentligen var det Elvira som var den som initierade det hela och skulle ha gått med sina kusiner =mina döttrar men eftersom det sorgliga hände blev det så att Syss gick med dem och det blev en Elvirahyllning också ❤️

(null)

Somnade gott på kvällen men var vaken vid halv fyra då två fnittrande döttrar kom hem. Jag såg dem dock inte mer för jag åkte till jobbet och de for hem till sig när de vaknat. Fick dock rapport att de var nöjda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0