Morsdagshelg

På fredagen efter jobbet åkte jag och Sonen ned till Jönköping. Det blev kvällsmat på Brödernas i Mjölby. Väl framme blev det tårta som Vera och Äldsta dottern fixat som fredagsmys då det är dotterns födelsedag.

(null)

På lördagen åkte jag och Vera först på fotbollsträning medan de andra åkte på fotbollscup.

(null)

Sen åkte jag, Vera, yngsta dottern och Alfred till Sävsjö för att titta på nyöppnad secondhandbutik för barnkläder. Efter det blev det lek och pizza i lekparken med flera i Alfreds familj.

(null)

Tillbaka i Jönköping blev det gott morsdagsfika från Landhs konditori tillsammans med alla barn och familjer.
På söndagen åt vi långfrukost till mödrarnas ära och strax vid 12 åkte jag och Sonen åter mot våra hemtrakter.
Det blev glasspaus i hamnen

(null)

Och säsongens första dopp i sonens badbrott

(null)
 
På kvällen firade jag och Syss mamma med grillad korv och rabarberpaj hemma hos dem, och vi tog ett kort på oss tre

(null)

En fin morsdagshelg med mycket semesterkänsla. Så viktigt att njuta var dag och inte vara längta efter semestern 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0